Jönnek a DC Hősei!!!

Beindult a DC Szuperhősök-Sorozat reklámkampánya.

Elkészült a kiadvány hivatalos magyar nyelvű honlapja (klikk a reklámra fent, vagy oldalt!) , melyen az első 5 (már ismert) magazinborító és figura (Batman, Superman, Flash, Joker és Green Lantern) mellett megtekinthető a tervezett további 5 (Robin, Catwoman, Green Arrow, Wonder Woman és Lex Luthor) fotója is.
Sőt, a kiadvány online is előfizethető, nagyon is korrekt utánfizetési módszerrel.
A sorozat első száma hamarosan országosan is megjelenik! (Az első szám /Batman/ ára 799 Ft, a második számé /Superman/ 1499 Ft, a harmadik és az azt követő számok ára 2499 Ft)


[2009.1.26.] Kisfiúknak Pókember, nagylányoknak plüsskutyák

Három magazin kampányát indítja el januárban és februárban az angol Eagle Moss, mindegyik lap a hozzácsomagolt ajándékokra épít. A fiúknak szóló pókemberes újsághoz kártyákat, a DC Comicshoz szuperhős-figurákat, a nőket célzó Dogshoz plüsskutyákat adnak.

Három termékkel is megjelenik a magyar piacon január-februárban az angol Eagle Moss kiadóvállalat, mindegyiknek lényeges része az újságokhoz csomagolt ajándék. A kiadónak nem ez az első terméke, 2007-ben már futott egy Hupikék Törpikék sorozatuk.

A januárban startoló Spiderman-magazin Pókemberrel kapcsolatos infókat tartalmaz rajongóknak (Pókember képregényt az Adoc-Semic adja ki). A 4-10 éves fiúkat célzó kiadvány minden számához gyűjthető „erőnyerő” kártyákat adnak. A februárban induló DC Comics a 15 évesnél idősebb férfiaknak szól, ehhez kézzel festett képregényfigurák járnak majd, Supermantől a Hollóig.

A szórásból a nők sem maradnak ki: a felnőtteknek szóló Dogs január végén indul. A 80 részes, kutyákat bemutató újságsorozat minden számához plüss kiskutyákat csomagolnak.

A lapok indulását kéthetes tv-kampányok kísérik, amelyeket a Media Planning Group tervezett. A Spidermant az RTL-en, a TV2-n, a Jetixen és a Cartoon Networkön hirdetik, a kampányhoz a Jetix Superheroes Zone sávjának szponzorálása is hozzátartozik.

A DC Comics kampánya az RTL-en, a TV2-n, az m1-en, a Sport1-en és Sport2-n, a Discoveryn és a National Geographicon fut majd, és várhatóan online megjelenés is társul hozzá. A Dogs-t az RTL Klubon, a TV2-n, a Viasat3-on, a Duna TV-n, az ATV-n és a Hallmarkon hirdetik.

A kampányok a nemzetközi tévészpotokat használják, a magyar változatot az RDI Sound Design készítette.

Forrás: kreativ.hu

Köszönet Ricsinek a hírért!