No Comment! 2009/01

Rég is volt, szinte igaz se volt… Pedig úgy volt. A No Comment! hírblokk viszont most, majd egy év pihi után folytatódik. Nem nehéz felvenni a gyeplőt, mert továbbra is rendszeresen szuperhősök, képregényfigurák effektek vagy buborékok felhasználásával készült reklámokba lehet botlani. Vágjunk is bele…


A mai első játékosunk három “már ismert” piselhősöket ábrázoló és közkívánatra a teljes képeket tartalmazó SKY csatorna reklám. Ezeknek az összevágásával nyitott két hete az új KN. Figyelem: a képeket eredeti méretükben hagytam, így a betöltésük jópár másodpercig eltarthat!

Játsszunk: küldj be legalább 40 (igen, negyven) karakter nevet beküldi, aki a fenti posztereken látható, és képregényben IS szerepel. A beküldők között kisorsolunk pár képregényt. Hogy pontosan mit, azt nem tudom / :) / , de a három nyertes majd választhat! Jó keresgélést!


Bár a Rolling Stones magazinnak nem biztos hogy szüksége van reklámra, pláne nem feltétlen a szuperhősökre, de ezeken a posztereken mintha a Ghost Rider hasonmásai lennének, nem?


La Linea, azaz A Vonal, vagy ahogy itthon országszerte sikernek örvend, Menő Manó. A klasszikus rajzfilmecskékkel nincsen semmi baj, ámha alkotójuk /ma/ Mitsu tollat használna, akkor a rajzfilmben lehet, hogy nem kapna mindig ki! :)


Bár az alábbi reklámokból nem derül ki, hogy mitől izzadt le Superman, miért néz nagyot Hulk, és mi rettent meg olyannyira egy Jedi Lovagot, a weblinket megnézve kiderül, hogy itt bizony Amerika legnagyszerűbb aszfalttipróiról van szó, a kamionokról. Mpfha…


Légy az, akiről mindig is álmodtál.Duende Azul öltözékek.
A képek önmagukért beszélnek, a mostani összeállítás szerintem legjobbjai!


A Német Gyermek Egészségügyi Biztosítási Program három szuperhős jelmezbe bújtatott gyermekket. Túlzó, vagy ötletes?


Állítólag “evés után mindig egyél cukormentes nOrbit” Amerikát is meghódította a napokban, így ha netalántán kedvenc szuperhőseink az alábbiakban látható módon túltáplálnák magukat, mert neadjIsten elfogynának a bűnözők, akkor lenne kihez fordulniuk. Ja, nem. Bocs. A Power House /még?/ nem kedvenc exrendőrünk cége! ;)


Az alábbi reklámokat látva Veetathatatlan, hogy a mozihősök legádázabb ellensége a kézkrém. Jobb bele sem gondolni! :D


Ki ne tudná, hamarosan a mozikba kerül a legújabb X-Men film, mely Wolverine, azaz Rozsomák/Farkas életútján kísér végig. A Marvel persze mindent megtesz annak érdekében, hogy ne csak a film hozzon a konyhára, hanem minden más is, mely csak egy fikarcnyit is kapcsolódik a Logan névre hallgató titokzatos mutánshoz.
Éppen ezért, a Marvel 2009 áprilisát nemes egyszerűséggel “Wolverine Art Appreciation Month“-nak nevezett el, melynek keretében híres klasszikus festmények alakjait /ötlet híján?/ lecserélték Wolverine-re. Akad itt Picasso, Dali és Van Gogh is. Kíváncsian várjuk a magyar művek feldolgozását is! :)



Ennyi lett volna a mai No Comment! reklámösszeállítás. Találkozunk egy hónap múlva…

Facebook Hozzászólások